Prezes

Prezes nie robi nic (kreatywnego). Czasem tylko zadzwoni do stałego Klienta, żeby zapytać, co słychać. Guru organizacji i zarządzania. Koordynuje i motywuje. No i karmi Koliberka – dosłownie i w przenośni. Prywatnie - majsterkowicz.

Żywiołowa Wizjonerka

Dynamiczna i energetyczna. Demiurg wyobraźni z talentem do eventów. Ekspert od kreacji i nowatorskich form marketingowych. Reklamę czuje i przeczuwa (czasem z użyciem szklanej kuli). Fanka Steve'a Jobsa. Rzuca palenie (codziennie).  

Mistrzyni fraz i sloganów

Fachura od nagłówków. Potrafi zwerbalizować wszystko (i wszystkich). Wyróżnia ją kunszt językowy z zacięciem poetyckim. Niezmordowana w zadawaniu sobie (i innym) pytania: „Co Klient będzie z tego miał?”. Pogromczyni przecinków. Prywatnie – pasjonatka kryminałów.

Osobowość twórcza w czystej postaci

Wyrocznia w sprawie kolorów, logotypów i innych walorów (marki). Kreatorka, ilustratorka i graficzka. Wie, jak zaprojektować coś, co się sprzeda (samo). Jej projekty mówią i przemawiają (do odbiorców). Temperamentna perfekcjonistka. Ma kota (choć to nie Ala).

Czempion Wordpressa

Wirtuoz kodowania ze zmysłem graficznym. Niestrudzony i wyrozumiały dla Klientów. Jego cierpliwość nie zna granic (póki co). Entuzjasta sprawdzonych (przez siebie) rozwiązań. Niezastąpiony macher od stron internetowych i wszelkiej grafiki. Prywatnie – znawca koni (mechanicznych).

Arcymistrz filmu i animacji

Magik wyobraźni. Kamera to jego najlepsza przyjaciółka. Ale nie kręci wszystkiego i wszędzie. Zawsze ma wizję tego, co chce zrobić i, co Klient może osiągnąć. Prawdziwy zawodowiec (chociaż nie Leon). Prywatnie – człowiek z kucykiem (na głowie).

Ty

Chciałbyś do nas dołączyć? Napisz na biuro@koliber360.pl, w czym jesteś mistrzem i, jaką widziałbyś dla siebie rolę w zespole Kolibra. Geniusze mile widziani.